20 Haziran 2012 Çarşamba

Music For Love

Avustralya'da KANAL V için yayınlanan bir reklamdır. Bunun bizi ilgilendiren kısmı ağır sembolizm içermesidir. Haklısınız ağır ruh hastasıyım ki bunları araştırıyorum amına koyim.

Reklamın tamamını izlemek isteyen panpalarım buyursun Music For Love .

İzlemenize aslında gerek yok capsler ile açıklama yapacağım sizlere çünkü. Neyse fazla uzatmadan hemen konuya gireyim ben.


Rock & Roll'u temsil eden bir görüntü. Cehennem, tamamen rockçılarla dolu. Rockçı Serpil bile orada hehe ( bkz: Rockçı Serpil ) .  Ayrıca burada bulunan rockçıların arasında Kurt Cobain ve Johhny Cash'te mevcut. Dikkatinizi çekmek istiyorum sağ kenarda, ateşle çevrilmiş bir haç bulunuyor.

Ayrıca , vereceğim capslerde perspektif çizgiler ile gizli sembolizm yapılmıştır. Videoda bulunmayan çizilmiş çizgiler mevcut.


Çizilen üçgen, videonun kendisinde mevcut değildir. Gizli sembolizm olarak bundan bahsettim az önceki açıklamamda. Her şeyi gören gözümüz , videoda eksik olsa üzülürdük zaten amına koyim.


Evet canlarım bu capsimizdeki piramitte gizli sembolizm örneği. Piramitin üst kesiminde Dj'ler mevcut. Dj'ler burada, elitliği ve üst düzey rütbeyi temsil ediyor. Piramidin alt katmanında ise, dansçılar ve dinleyici kitle mevcut ki bunlar da köle ve fakirleri yani bizleri temsil ediyor hehe.


Burada da yine aynı örnek mevcut. Piramitte , Dj ( sanatçı ) üst kesimde, dinleyici kitle ise piramidin alt katmanında bulunuyor.


Belirginleştirdiğim alana dikkatli bakın canlarım.

Rihanna'nın Umbrella klibinden alınan bir görüntü. Remember yapalım hemen Rihanna & Umbrella .


Klipteki bahsi geçen sahne.


Ayinsel damalı zemin, ikiz sütunlar, aydınlanmış bir merdiven. Kanye West neyin kafasını yaşıyor amına koyim ? Ayrıca 2Pac ve Biggie'nin merdivenin alt kısımda olması da tesadüf gibi görünmedi bana.


Yukarıdaki capse, bir de buna bakın. Pek bir fark göremedim açıkçası.


Belirginleştirdiğim yerdeki kişi Michael Jackson'dır. Capste anlamanız mümkün değil. Videoyu izlerseniz, dans hareketlerinden onun olduğunu anlayabilirsiniz. Örgütün, hâlâ MJ'den prim yapıyor olması insanın sinirine dokunuyor haliyle. Ayrıca capste, bulutların arasında Lady Gaga ve Britney Spears ile aynı düzeyde tutulması da garip.

Bu ifşamız da bu kadar.

Sağlıcakla kalın canlarım.











13 yorum:

  1. Güzel tespitler panpa ayrıca 3. capste beyaz elbiseli Marilyn Monroe'ya gönderme gibi geldi bana ona değinmemişsin de söyleyeyim dedim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. he bir de yine 3. capste djin üstünde silahlı koruma gibi adamlar var bunlar da illaki bir şeyi temsil ediyor :D zihin kontrolden tut new world order'a kadar her şeyi temsil ediyor olabilir. ama mesajı "sikeriz" olabilir özetle

      Sil
    2. Marilyn Monroe piramidin alt katmanlarında kalıyor panpa. O da zihin kontrolü kölesi olarak nitelendirilmiş.

      Sil
  2. http://inciswf.com/illuminati.swf buna bi bakarsan iyi olur panpa çok garip lan !!!

    YanıtlaSil
  3. panpa 3. capsteki pramitin orta kısmındaki duran adam gerek giyiş tarzı gerekse yüz şekliyle ben MJ'ye benzettim. Emeğe saygı güzel paylaşımlar.

    YanıtlaSil
  4. Panpacım ben yeni takipçin :D Mobil olduğumdan tüm siteyi dolaşamadım. Eğer paylaştıysan kb. Londra 2012 Olimpiyatları hakkında bir ifşa yapar mısn? Youtube'da bir sürü videosu var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Saol panpam. Londra Olimpiyatları için ayrı bir başlık açmak yerine bazı başlıklarımda onunla ilgili bazı şeylerden bahsettim. Eğer gerekli görürsem yakın bir zamanda açarım onunla ilgili başlık.

      Sil
  5. karşim ben bu music for life da daha çok sembol tespit ettim eğer kabul edersen sana yardımcı olmayı isterim

    YanıtlaSil
  6. music for lovemış amk neyse sen anlamışsındır

    YanıtlaSil
  7. Bloğunuzda güzel ve iyi paylaşımlarınız var iceblue design firması olarak yorumlarınızın devamını bekleriz.

    YanıtlaSil
  8. iyi bir tespit olmuş ama daha içinde fark edemediğimiz bir sürü subliminal mesajlar ve gizli kayıtlar vardır eminim Yinede reklamı bulup insanların bilgilenmesi için paylaşman bile güzel birşey.sitede ayrıca daha başka reklamlarını da paylaşmışlar eminim onlar da aynıdır.Paylaşım için saol.

    YanıtlaSil
  9. ayrıca o sütunların altında oturan 2 kadının boynuzları var bi de sağ tarafta cinselliğe vurgu yapan domalık bi bayan var gidip gidip gelio.. subliminalin dibine vurmuşlar panpalar gene. :)

    YanıtlaSil