28 Haziran 2012 Perşembe

Katy Perry - Wide Awake

Klibimizin içeriği tam anlamıyla zihin kontrolüdür. Eğer klibi izlediyseniz, zihin kontrolü hakkında herhangi bir bilginiz varsa birçok ayrıntı dikkatinizi çekmiştir. Zihin kontrolü hakkında bilgisi olmayanlar ise " çok yaratıcı , eğlenceli ve renkli bir klip olmuş yeaa " tepkileri vermiştir haliyle.

Zihin Kontrol & Monarch Programlama & MK - ULTRA adlı başlığımda zihin kontrol ile ilgili birçok ayrıntı hakkında bilgi edinebilirsiniz canlarım. 



Lafı fazla uzatmadan hemen klibe geçiyorum.


Klibimiz bu sahne ile başlıyor. Katy ablamız, Seksi pop yıldızı modundadır.


Kulise geçiyor ve aynaya bakıyor.


Kendi iç dünyasında yolculuğa başlıyor. Geçeceği kapının kenarlarında ikiz sütun bulunuyor canlarım. Fark etmiş olmalısınız. Boyutlar arası geçişi temsil ediyor bu sütunlar.


İç dünyasının karanlık ve bir o kadar da tuzaklarla dolu labirent olduğunun farkına varır.


İşleyicilerinin ( kendisine zihin kontrol uygulayan kişilerin ) , yerleştirdiği tuzağa yakalanıyor. Katy'nin bilediğindeki dövmeye dikkat etmenizi istiyorum. " Jesus " yani " İsa " yazıyor bileğinde. Bu dövmeyi gözümüze sokarmışçasına göstererek, çileği o eliyle tutması pek tesadüfmüş gibi gözükmüyor.



Labirentin içinden çıkamayacağını anlayan Katy, temel kişiliği olan Katheryn'i , göğüslerinden çıkardığı fişekler ile çağırır. Katheryn, Katty'nin çocukluğudur ve zihin kontrolüne uğramadan önceki saf kişiliğidir. Bu labirentte ona tam anlamıyla klip boyunca rehberlik ediyor.


Katy ve onun temel kişiliği, tam anlamıyla zihin kontrolü temsil eden aynalar ile dolu bir odaya giriyor. Katheryn'in yansıması aynalarda görünmüyor, gerçek olmadığı vurgulanıyor. 


Katy, aynaya bakarken korkunç hödük paparazziyi görür.


Paparazziyi görmesiyle birlikte aynayı kırar. Aynanın kırılmasıyla Monarch kelebekleri beliriryor birden. Diğer başlıklarımda illaki rastlamışsınızdır , Monarch kelebekleri zihin kontrolü sembolize etmek için en çok kullanılan ögedir. 


Aynanın kırılması ile , steril bir sağlık kuruluşu ortamına girer. Burası bir akıl hastanesini andırmaktadır. Katy, " mağdurum da mağdurum " modundadır hehe. Labirentte bulduğu çilek tarafından uyuşturulduğunu vurguluyor.

Zihin kontrole uğrayan kişiler, fiziksel veya duygusal yönden oldukça zarar görür. Bana soracak olursanız, bu tanımı betimlemişler bu sahnede.


Koridorda ilerlerken karşılarına 2 hödük çıkıyor. Kafalarındakiler ile baphometi andırıyorlar.  Bu hödükler, Katy'nin işleyicilerini ( zihin kontrol programlayıcılarını ) temsil ediyor. Katy'nin özgürlüğünü kısıtlayan bu kişilere karşı , Katheryn bir hamle yapıyor ve hödükleri ortadan kaldırıyor ayrıca Katy'e hayat veriyor. 

Bu sahne sanki Katy'nin zihin kontrolünden kurtuluşunu temsil ediyor gibi. Klibin akışına bir bakalım öyle mi oluyormuş yoksa bir yanıltma mı?


Oradan uzaklaşıyorlar.


Hastane ortamından çıkıyorlar ve Katy'nin iç dünyasına geri dönüyorlar. 


Az önce zihin kontrolden çıkıyormuşçasına bir ortam vardı. Fakat kedinin gözleri hipnotik bir halde, Katy'nin hâlâ zihin kontrole uğradığını ve takip edildiğini temsil ediyor.


Katheryn, Katy'e hediye verir.


Katheryn hediyesini verdikten sonra , Katy'e elveda eder ve onu bırakır. Yani Katy'nin kişiliği, onu terkediyor.


Katheryn'in verdiği hediye bir Monarch kelebeğidir. Oldukça sembolik bir hediye yani. Katy'nin hâlâ zihin kontrole uğradığını temsil ediyor.


İnanmayan panpalarım var ise, performansına bakacak olursak hâlâ zihin kontrole uğradığı bariz ortada.



Buyrun Klip




Sağlıcakla kalın canlarım.

33 yorum:

  1. Bunun ifşasına bile gerek yoktu çok belli mk bu klip

    YanıtlaSil
  2. maalesef yanlış toplumdasın kardeşim. bizim toplumumuzda şüpheci adamlara maalesef yer yok. illaki herkes gibi olmalısın. hayatı monoton yaşayan, araştırmaktan aciz, sadece kendine verilen bilgileri doğru kabul eden, ayakta uyuyan/uyutulan insanların oluşturduğu bir toplumda sürekli dışlanacaksın. hor görüleceksin. şu komplocu orospu çocuğuna bak diyecekler. hayal dünyasını boşver diyecekler. işlerine geldiği için mi yoksa gerçekten böyle düşündükleri için mi böyle diyorlar bilemiyorum ama seni zor bir yol bekliyor. ifşalarında kolay gelsin, ne diyeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öncelikle sağol panpam iyi bir gözlemcisin. Malesef tabir ettiğin gibi nitelendiriliyorum bazı kişilerce. Ama yinede ben yolumdan dönmem. Birkaç kişi bile anlattıklarımı ciddiye alıyorsa, ben amacıma ulaşmış olarak kabul ediyorum kendimi.

      Sil
    2. Ben Sana Katılıyorum Canım. Kesinlikle Haklısın. Tüm Semboller Gün Gibi Orta da Araştırmana bak Canım ...

      Sil
    3. sponk bana ulas acilen. 2 yıldır yoksun.. spielberg.fx@hotmail.com facebook

      Sil
  3. merhaba sponk pmp bütün başlıklarına baktım ifşalarını çok beğendim diğer leri nden farklı olarak bize bilgi veriyor ... bi sorum var : bu resimlere bakarak bizim beynimizde zarar görmüyormu ?

    YanıtlaSil
  4. Beyinin zarar görmesi ancak subliminal mesajlar ile sağlanabilir. Subliminal mesajlar ise capslerden verilemez. Video, klip, film veya çizgi film izlerken , subliminal mesaja rastlarsan bu şekilde bilinçaltın etkilenir panpam.

    YanıtlaSil
  5. Panpa sana çok sevdiğim bi klip ismi vericem. Senin ifşaları okumaya başladıktan sonra çok sevdiğim bu klipten şüphelenmeye başladım. Gwen Stefani - What You Waiting For? klibini bi güzel izleyip ifşa edersen çoooook sevinirim. Bu arada tüm ifşaların süper, çok teşekkür panpa... :)

    YanıtlaSil
  6. Panpa seninle 2 tane caps paylaşıcam bi bak kıllandım ben bunlardan http://imageshack.us/photo/my-images/823/dsadasu.png/ http://g1206.hizliresim.com/y/x/8zb4g.png şunlara bi bak budamı tesadüf diyo insan logolara dikkat

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tesadüf olmalarını isterdim be panpa ama malesef.

      Sil
  7. Panpa türk ifşası yapsan nasıl iyi olur hem içimizdeki şeytanları görürüz

    YanıtlaSil
  8. Eksikler vaar ifşaaaaaaaaada... tam toparlayıp mail atacağım ama bir laf atıp kaçmak değil yaptığım..

    YanıtlaSil
  9. sözler de çok manidar..
    http://www.pembelim.net/lyrics/7134/katy+perry+wide+awake.html

    YanıtlaSil
  10. I wish I knew then
    Keşke o zaman bilseydim
    What I know now
    Şimdi bildiklerimi
    Wouldn't dive in
    İçine dalmazdım
    Wouldn't bow down
    Boyun eğmezdim
    Gravity hurts
    Yer çekimi acıtıyor
    You made it so sweet
    Sen onu çok sevimli yaptım
    Till I woke up on
    Ben uyanana kadar
    On the concrete
    Betonun üzerinde

    bu sözler yetiyor zaten piçler. her bok ortada. İlluminatiye baş kaldıran çok bu aralar

    YanıtlaSil
  11. Eski bi film ama şu daredevil'ıda bi ele alsan. baya bi sembol var ordada geçen gördümde aklıma geldi

    YanıtlaSil
  12. Off katy perry illuminati olduğuna inanamıyorum ben bu kadına tamamiyle bitiyorum . bayılıyorum şarkılarınada kendisinede :( olamazz :(

    YanıtlaSil
  13. Panpa yeni ifşalarını bıkliyorum. Bu arada arkadaşlara bir şey söylemek isterim, bilinçli baktığınız hiçbirşey bilinçaltınıza işlenmez. Çünkü adı üstünde amk bilinçli bakıyorsunuz.

    Vesselam Yeni Takipçi

    YanıtlaSil
  14. bütün yazılarını okudum panpa, rihannanın where have you been de bi çok şeye rastladım

    http://youtu.be/HBxt_v0WF6Y

    46.saniye, baphomet , 47 saniye göz çok açık bi şekilde
    ondan sonraki dans esnasında arkadaki dallar aynı o baphometin boynuzlarını andırıyor.

    1.33 oturduğu kilim gibi şey leopar desenli. bu da senin deyiminle sex köleliği.

    1.54te tamamen göz yapıyolar 5-10 karı birleşip / köşelerde de yuvarlak beliriyor. sonlara doğru efektler var filan sen bu klibi yorumlasan kim bilir neler neler bulursun, ben bu kadar bulmuşsam

    YanıtlaSil
  15. bence bu klipte katy perrynin gözünün açılldığının ve artık onlardan kurtulmak isteyipte çıkış yolu bulamadığının klibi

    YanıtlaSil
  16. İfşan yeterince yanlış olmuş. biyerden sonra tabii. Ben binlerce illuminati videosu izledim. Katy Perrynin filan da var içlerinde. Konuyu çok abartmışsın bence. Katy Perry çıktığı bi televizyon programında sanki illuminatiye sonradan katılmış gibi olduğunu anlatmaya çalışıyo ve ruhunu şeytana sattığını söylüyo. İlk önce ona güzel gelmiş klipte çileğin tadı gibi şöhret filan. Sonra kurtulmaya çalıştığını anlatıyo. hani şu yasak elma olayı gibi. Sonra onun temiz, saf ruhu onu kurtarmaya geliyo. onun beyninde iç savaş oluyo yani illuminati ile iyi hayat arasında kalıyo. Sonunda kendini kurtarıyo katy. daha öncede paparaziyi kırdığı gibi(şan şöhretten kurtulmak istiyo ve bunu biraz da olsun başarıyo)önüne çıkan prense kanmayıp (bu bölümü atlamışsın)yumruğu bi indiriyo. Aslında verdiği o kötü çilek hem illuminatiyi hem de kötülüğü simgeliyo. ve bu da iyiliğe dönüşüyo uçup gidiyo kelebek. burda kelebeğin beyin kontrolü amacıyla kullanıldığını düşünmüyorum çünkü ben de herkes gibi etkilenmedim. çünkü sex şiddet gibi içerik yoktu klipte. Şarkı sözlerini okusaydın bari ifşadan önce :( Katyi ben de ünlü camiasından herkesten çok seviyorum. Yani Katynin durumu da artık Sagopa Kajmer gibi oldu :(

    YanıtlaSil
  17. Katy Perry ''I'm Wide awake '' diyor yani ''tamamen uyanığım.'' buda onun artık gözünü açtığını simgeliyor olabilir.

    YanıtlaSil
  18. panpa o çilek yemesi , yasak elma gibi olabilir mi ?

    YanıtlaSil
  19. aptal aptal konuşmayın onlardan çıkış yoktur bize kendileri kurtarmış gibi gösteriyorlar ve bizde gönül rahatlıyla onları dinliyoruz fark ettiyseniz klibin sonunda kelebek seyircilerin arasına uçuyor buna katy aracılığı ile hala bizi yönettiklerini söylüyor o sanatçılar babanızın oğlu değil sevecek bu sektörü onlar kurdu aslında şarkılar kilise ilahilerinin devşirmesidir yada alaya alınan hali kilise ilahilerinde ve ezanda doğru yoldan bahsedilir şarkılarda onlar için aynı şey ama onlar zihin altı kontrol ile daha etkili kılıyor ben bu güne kadar kimseyi mp4 ünde ezan veya kuran dinlerken görmedim

    YanıtlaSil
  20. vigilantcitizen.com u iyi tercüme etmişsin kardeş

    YanıtlaSil
  21. vigilantcitizen.com kom sitesini ilk senden duydum yukarıdaki yorumda söylediklerim inan ben ve birçok arkadaşımın araştırmasına dayanıyor daha anlatmak istediğim çok şey var ama sponk arkadaşımız çoğunu açıklıyor biz mani olmayalım işine karışmayalım

    YanıtlaSil
  22. şimdi pampaa sana bir sorum olacak iki arada bir derede kaldım sorumm iluuminatiden çıktı mı çıkmadı mı??

    YanıtlaSil
  23. Oof yaa lan bu ne ya !!!! Ne boksa bu illuminati ! Fucklasim gitsinn yaa askim Katy ye eziyet edceine ! Ooof olsun forvr KatyCatim !! Whatever it takes !!

    YanıtlaSil
  24. kardeş yazmayalı baya oldu. neredesiin senn? :)

    YanıtlaSil
  25. bu kadin seytanin ta kendisi dune kadar cocuklarimizi zehirle neymis efendim sohreti seviyomus simdide kurlutmak istiyorum idam edelim bence bunu ole kurtulur oda bizde salak kadin

    YanıtlaSil
  26. Sadece bu değil hepsi öyle. Örgütten çıkış yok olsaydı eminem bu kadar kötü durumlara düşmezdi. Tek çıkış.yolu ölüm...

    YanıtlaSil
  27. Groeten van de grote orde van verlichting aan de verenigde staat en aan de hele wereld, dit is een open gelegenheid om deel te nemen aan de gemeenschap van de Verlichten waar je je verloren dromen kunt herwinnen, en ook waar je het licht van rijkdom en rijkdom kunt zien . . geluk. zonder enig bloedoffer. En we betalen ook de som van $ 550.000 om alle nieuwe leden te krijgen als ze lid worden van de broederschap en ook een huis naar keuze en locatie met investeringen, samen met deze kans in het leven om ze beroemd te maken.

    VOORDELEN GEGEVEN AAN NIEUWE LEDEN DIE DE ILLUMINATI BROEDERSCHAP WORDEN TOEGESTAAN.
    1. $ 350.000 contante beloning.
    2. Een nieuwe Sleek Dream CAR ter waarde van USD $ 150.000 USD
    3. Een droomhuis gekocht in het land van uw keuze.
    Een maand overleg met de 5 beste ter wereld.
    De leiders en de 5 belangrijkste beroemdheden ter wereld. Als je geïnteresseerd bent, neem dan contact op met het volgende e-mailadres = greatestilluminati4@gmail.com of onze wahtsapp +14705435889

    Je moet ouder zijn dan 20 jaar voordat je lid kunt worden van de Illuminati-broederschap.

    groetjes thadeus lam

    YanıtlaSil