23 Haziran 2012 Cumartesi

Michael Jackson'ın Ölümü Üzerine


Kuşkusuz dünyada en çok hayran kitlesine sahip olan kişilerden biriydi kendisi. Ölümü oldukça ani oldu bana göre. O kadar genç ölmedi fakat ona rağmen ani bir ölümdü. Ölümü, ilk belirlemelere göre overdose ( aşırı doz ) ilaç kullanımı olarak kabul gördü. Bu belleğinizin kenarında kalsın birazdan işimize yarayacak ayrıntı bu. Otopsi sonuçlarından sonra doktoru tarafından öldürüldüğü ortaya çıktı. Ama doktoru neden böyle bir şey yapsın ki? MJ ( Michael Jackson işte amına koyim hehe ) , doktorun maaşını ödemedi ve doktor da buna sinirlenip mi öldürdü ? Saçma ama olası bir ihtimal. Ya da Mj, bir kesimi fazlasıyla sinirlendirdi ve bu ölümüne sebep oldu. Bana göre ikinci ihtimalin olması daha yüksek.

Ölümünün ilk belirlemelere göre overdose ( aşırı doz ) olarak nitelendirilmesi aklınızın bir köşesinde bulunsun demiştim. 27 Klübü & Amy Winehouse & Heath Ledger başlığımda sizlere, aşırı doz ve yanlış ilaç kullanımının illuminati örgütü tarafından öldürülen kişilere bir kılıf olduğundan bahsetmiştim. Bu kılıf, Mj üzerinde de başarıyla gerçekleşecekti fakat otopsi sonuçları doktoru olan Conrad Murray'i ele verdi. Cinayet olarak nitelendirilen bir harekete rağmen 4 yıl hapis cezasına çarptırıldı. Kendisinin bir günah keçisi olarak seçilmesi şaşırtıcı değildir belki.

Masonik selamlaşma, birbirlerini tanıma hareketlerinden sizlere bahsetmemiştim daha önce. Öncelikle bundan bahsedeyim sizlere. Masonların kullandığı ve kendilerini ifade ettiği hareketleri mevcut. Aynı ortamda bulunduklarında genellikle kendilerinin mason olduğunu belirtmek için bu gibi hareketlerde bulunurlar. Garip olan şu ki bazen istemsizce ve anlamını bilmeden bu hareketleri illaki yapmışlığımız vardır. Sizlere örnek olarak  birkaç caps sunacağım canlarım.





Bu hareketin bile masonlar tarafından kullanılan bir hareket olduğu söyleniyor. Mason olmadığım için kesinlik getiremeyeceğim haliyle hehe.


Bu arada sizler için küçük bir ayrıntıya girmek istiyorum. Böylesine hareketlerde bulunanlar "masondur" demek haliyle yanlış oluyor. Benim sizlere göstermek istediğim, bu tip hareketler masonlar tarafından kabul görmüş ve kullanılan hareketlerdir.


Ata'mıza mason diyen zihniyetler, fikirlerinin doğruluğunu savunurken bunun gibi el hareketleri bulunan capsleri öne sürüyorlar. Tamı tamına mantık hatası amına koyim. Bak güzel kardeşim, Ata'mız mason olsa ki değil, üst düzey bir mason olurdu haliyle. Çünkü ipleri tam anlamıyla kendi elinde tutan biri düşük rütbeli olamaz asla. Mantıklı düşünelim şimdi. Böylesine üst düzey mason biri, gelipte cephede hayatını riske atarak savaşmaz. Göz boyamak amaçlı yapılan bir hareket bile olsa ancak bir cephede savaşır, birçok cephede Ata'm gibi savaşmaz. Ayık olun akıllı olun amına koduğumun dingilleri. Ama şöyle bir şey derseniz, o zamanlar da mason locaları dünyaya yön veriyordu ki ülkemizde belirli hareketlerde bulunmak için bu localardan yardım almak gerekiyordu, o zaman da Ata'mızın yapacakları için bazı kesimin suyuna gitmesi gerekli ki işi kolaylaşsın. Neyse konumuza dönelim biz.

Evet canlarım şimdi el hareketleri başlığı altında bizleri asıl ilgilendiren kısıma geldik. 


Masonlar tarafından kullanılan bir diğer hareketin bu olduğu öne sürülüyor. Sağdaki herif Conrad Murray yani Mj'nin katilidir. Ayrıca bu capsi göstermekteki amacım adamın mason olduğunu sizlere belirtmek.Sanırım caps yeterli gelmedi. Aşağıdaki capse bakalım.


Sağdaki toparlak abimiz mason locasında bulunan biri. Bahsettiğim el hareketine daha iyi bir anlam kattı sanırım şuan kendisi. Hala inanmanız için yeterli gelmediyse aşağıdaki capsimize bakalım canlarım.



Conrad Murray, ehliyet için süslenip vesikalık çektirmiş hehe. Şaka bir yana boynunda bulunan masonik zincir ve İskoç Riti'dir ( Skoç Riti olarak da bilinir ) . Skoç Riti, masonik derecelerdir. 


Buyrun en çok kullanılan sembollerinden biri. 

Murray'in mason olduğu bir nevi anlaşılmıştır umarım. " Onun mason olduğundan bize ne amına koyim " tepkisini veren güzel panpalarım, zihniyetinizi sikerim iki dakika durun da soluklanayım. Bu adamın mason olması, örgüte dahil olduğunun göstergesidir. Örgütün, Mj'yi öldürmesine bir nevi paravan olmuştur kendisi. 

Murray'in yargılandığı davada tanık olarak birkaç kişinin söylemlerine rastladım. Onların zırvalarını sizlere gösterip zamanınızı çalmak istemiyorum. Çünkü işimize yarayabilecek bir şeyden bahsetmiyorlar bizlere. Ama sadece bir tanesi dikkatimi çekti.


Kia Chase, Mj'ın aşçısı. Yaptığı açıklamaya göre, Murray olay olduğu sırada abartılı bir panik halindeymiş. Ama daha önemlisi, ölümünden 23 gün önce Mj tarafından bir silahın ateşlendiğini iddia ediyor. 


Mj'nin dolabındaki kanlı gömleğin sırrı budur belki ne dersiniz canlarım ? Şaşıracaksınız ama, bu gömlek ile ilgili ne bir açıklama, ne bir araştırma ne de bir inceleme yapılmadı. Soruşturmayı yönlendiren kişiler acaba bir kesime hizmet ediyor olabilir mi ? Çünkü cinayet ile yargılanan birine yani Murray'e 4 yıllık ceza verilmesi bana göre sembolik. Hiç ceza verilmedi denmesin diye verilen bir ceza bu.


Örgütle Bağlantıları

Mj'nin illuminati örgütü ile ne gibi bağları olabilir ki ? Bazı capslere göre , yetiştirilişi itibari ile örgüte yönlendirilmiş. Bir bakalım o capslere.


Verdiği pozun öylesine veya çocuksu nitelik taşıma olasılığı da var. Ama capsimiz 1 tane değil.



Başlıklarımda sizlere bu gibi pozların rastgele olmadığından hep bahsetmişimdir. Ayrıca Bu başlığımda sizlere, zihin kontrolü uygulanan kişilerin çocukken seçilmesinden bahsetmiştim. Mj de bunun örneklerinden olabilir.


Mj, bir filminde robota dönüşmektedir. Buyrun o sahneyi buradan izleyebilirsiniz. Birçok sanatçının albüm kapaklarında ve capslerinde robot olarak tasvir edildiğini sizlere göstermiştim. Yine göstereyim.


Nicki Minaj & David Guetta - Turn Me On klibinden bir sahne.


Christina Aguleira albüm kapağı.

Bunlar gibi birçoğunu sizlere sunabilirim canlarım. Bahsetmek istediğim, Mj'nin film sırasında robota dönüşmesi zihin kontrole uğradığının tasvir edilmesidir.

Mj'nin bir albüm kapağını sizlere sunmak istiyorum.


Törensel damalı zeminin üzerinde kırmızı kıyafet ile tasvir edilmiş Mj.

Yukarıdaki yazıya dikkat etmenizi istiyorum. " Masonik katta kan ritüeli " anlamını taşıyor.


Örgüte karşı duruşu

Mj, yaptığı bazı açıklamalar sonucunda örgüt tarafından oldukça zarar görmüştür. Kendisine öyle bir bok atılmıştır ki tüm dünya onu o şekilde nitelendiriyor. " Çocuk tacizcisi " gibi asılsız bir iftira ona örgüt tarafından atılmış bir iftiradır. Bu davadan beraat etmesine rağmen yaşamının geriye kalan kısmında ona bu şekilde bir sıfat yüklenmiştir. 

Bu sıfat sadece lafta kalmamış haliyle. İlluminatinin müzik dünyasında ve Hollywood'da etkin olması sebebiyle şarkılarda ve filmlerde kendisine göndermeler yapılmıştır. 

Eminem'in Just Lose It şarkısı tamamen Mj'ye yapılan bir göndermedir. 


Link : Buyrun 

Şarkının 50 milyon kez izlenmesi, durumun boyutunu sergiliyor. Ayrıca , Bu başlığımda sizlere Eminem'in alter kişiliği olan Slim Shady'den bahsetmiştim. Şarkının başlangıcında " Slim Shady geri döndü " diyor kendisi. Örgüt tarafından,  şarkının kendisine söylettirildiği bariz ortada.

Ayrıca Scary Movie film serisinde de Mj'ye gönderme yapılıyor. Ayrıca bu film serisinde kişiler ve dinler aşağılanıyor genellikle.


Link : Buyrun



Mj, They Don't Care About Us şarkısında illuminatiye karşı geldiğini gösteriyor. 


Link : Buyrun


Mj, gözün önüne geçip ;

" Beni korkutmaya çalışıyor, beni öldürmek istiyorlar

Ama asla beni ele geçiremeyecekler " diyor. Bir nevi kafa tutuyor illuminatiye, abimiz.

Ayrıca öldürülmesine sebep olan en önemli şey, Mj'nin illuminati ve Sony Music hakkında konuşması. Yani bir nevi ifşalarda bulunması. İngilizcesi iyi olan panpalarımın Bu videoyu izlemesini öneririm. 

Ama beni kuşkulandıran bir şey var yine. 2006 yılında MTV'nin Japonya ayağından, Mj'ye " Efsane Ödülü " veriliyor. MTV asla illuminati mensubu olmayan birine ödül vermez. Ama neyse bu konuya fazla girmeyelim.

Ölümünden Sonra

Mj'nin ölümünden sonra örgüt, Mj üzerinden prim yapmaya başladı. Örneğin pepsi bir kampanya yaptı.


Pepsi'nin bu kampanyası " Reflesh " yani " yenile " olarak biliniyor. Pepsi'nin vaatlerinden biri, 2Pac'in yapılan hologramı gibi Mj için de hologram bir gösteri hazırlamak. Buyrun bu linkten 2Pac'in hologram gösterisini izleyebilirsiniz. Bildiğiniz gibi, 2pac örgüt tarafından öldürülen ve hala cinayeti aydınlatılamamış birisi. Gelecekte, Mj'nin de böylesine bir gelir kaynağı olması muhtemel.


Son olarak Mj'nin son albümüne değinmek istiyorum canlarım. Bu albüm Mj'nin ölümünden sonra Sony Music tarafından çıkartılmıştır.

Albümü incelemeden önce Sony'nin kimlere hizmet ettiğine bir bakalım.


Link : Buyrun 

Öncelikle videoyu sonuna kadar izlemenizi istiyorum. Sony Ericson reklam filmidir bu izlediğiniz. Reklamda deccalin gelişi sembolize edilmiştir. Gördüğünüz gibi kutlamalar ve eğlenceler yapılmakta. Yani sizlere belirtmek istediğim Sony, illuminatinin ürünüdür.

Konumuza dönelim biz.


Görmüş olduğunuz bu albüm kapağının tasarımı da Sony'e aittir. Yani kesinlikle Mj'den bağımsız bir tasarımdır. Kapakta ağır sembolizm mevcut. Başlığımda sizlere masonların el hareketlerinden bahsetmiştim. Mj'nin sağ eline bakmanızı istiyorum ( bizim solumuzda ).


O elin oraya konmasının haliyle bir amacı var. Albüm kapağında elin orada olması tesadüf değil. 

Ayrıca Mj'nin sol omzunda ( bizim sağımızda ) monarch kelebeği mevcut. Bu başlığımda sizlere, monarch kelebeğinin zihin kontrolü temsil etmek amaçlı en çok kullanılan sembol olduğundan bahsetmiştim.

Kapağın sağ köşesinde bir robot mevcut. Oynadığı bir filmde Mj, robota dönüşüyordu. Buyrun o sahne. Robot, zihin kontrolü ve programlanmayı temsil ediyor.

Ayrıca This Is It albümü de Sony tarafından çıkartılmıştır. 


Albüm kapağında Mj'nin duruşu baphometi temsil etmektedir.

Kanye West'in Runaway şarkısının tam olarak 08:40 sahnesinde Mj'ye gönderme yapılıyor. Buyrun o klip.Tamamı oldukça uzun bu klibin. Siz süreyi 08:40 'a getirip öyle izleyin.


Bahsettiğim 08:40 'ta gerçekleşen sahne. Karşıtlığın ortasında Mj sembolize edilmiş. Solunda ( bizim sağımızda ) kötülüğü temsil eden melek, sağında ( bizim solumuzda ) iyiliği temsil eden melek bulunuyor. Mj'nin bir ritüel kurbanı olduğu temsil ediliyor.


İfşamız bu kadar canlarım. Kuşkusuz, Mj şöhrete ulaşmaya başladığında illuminati mensubuydu. Verdiğim capslerden de anlaşıldığı gibi, yetiştirilişi itibari ile illuminatiye yönlendirilmiş kendisi. Kız kardeşi Janet Jackson da abisinden farksız gibi.


Janet Jackson

Belkide dayandığı şey, baphometi temsil ediyordur kimbilir. 

Mj, diğer illuminati mensuplarından oldukça farklıydı. Nicki Minaj, Rihanna ve bunlar gibi basit bir zihin kontrol kölesi değildi. Yetenekli biriydi her şeyden önce. Olduğu mevkiyi fazlasıyla hak ediyordu. İlluminati karşıtı duruşu ve yaptığı açıklamalar ile bu büyüklüğünü de fazlasıyla göstermiş oldu. Ama bunu hayatıyla ödedi. Savaştığı onca şey boşa gitmiş durumda. Çünkü hâlâ örgüt, kendisinden gelir elde ediyor. Gerekse albümlerden, gerekse kampanyalardan. 


Sağlıcakla kalın canlarım.

25 yorum:

  1. Panpacım http://www.youtube.com/watch?v=9EVWu0lhtCY&feature=related zaten izlemişsindirde atıyım yinede

    İmza:Yeni Takipçi

    YanıtlaSil
  2. http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=2F3t2Gc0Qpo#! bu videoyu paylaşmısı yazında illiminatiyle ilgili diye ama bu illiminatiyle ilgili degil burda sony music le ilgili konusuyor

    vikiden aldım yazmakla ugraşmıyım aynı şeyler bi kaç ekleme yapıcam sona

    ''Jackson, albümlerinin haklarının hak sahiplerinden kendisine dönmesini bekliyordu. Böylece eski eserlerinin reklamını yapabilecek ve Sony'nin kârdan pay almasını önleyebilecekti. Jackson bunun yeni milenyumun başlarında olacağını umut ediyordu. Bununla birlikte sözleşmedeki bazı ayrıntılar ve çeşitli şartlara bağlı olarak, hakların geri dönüş tarihine hâlâ uzun yıllar vardı. Jackson bir araştırma yaptı ve sözleşmede kendisini temsil eden avukatın Sony'yi de temsil etmekte olduğu, dolayısıyla bir çıkar çatışması olduğu ortaya çıktı. Jackson ayrıca başka çıkar çatışmaları konusunda endişeliydi. Birkaç yıldır Sony, Jackson'ın müzik kataloğunu almak için müzakere etmekteydi. Eğer Jackson'ın kariyeri ya da finansal durumu kötüye gitseydi, müzik kataloğunu satmak, finansal açıdan Jackson'ın yararına olacaktı. Buna bağlı olarak, Jackson'ın kariyerindeki başarısızlıktan Sony'nin kazancı olacaktı.[ Jackson bu çatışmaları, sözleşmeyi erken sona erdirmek için bir sebep olarak kullanabilirdi.

    Invincible yayınlanmadan önce Jackson, Sony Music Entertainment başkanı Tommy Mottola'ya plak şirketinden ayrılacağını bildirdi. Sonrasında tüm single'lar, video klip çekimleri ve promosyonlar iptal edildi. Jackson, Temmuz 2002'de Mottola'dan "kötü" ve "ırkçı" olarak bahsetti ve Mottola'nın Afrikalı-Amerikalı sanatçıları desteklemediğini, hatta onları kendi çıkarları için kullandığını ifade etti.Ayrıca Mottola'yı, meslektaşı Irv Gotti'ye "şişman siyah nigger" demekle suçladı.[14] Invincible'ın promosyonunu yeterli bir çabayla yapmayan Sony, iddiaları reddetti ve Jackson da Amerika Birleşik Devletleri'nde bir turne düzenlemedi. Jackson, Sony'yi ve müzik sanayisini ırkçılıkla suçladı''

    ++buseptendirki ne klip çekildi ne reklam yapıldı albüme bu yüzden albüm beklenen başarıyı yakalayamadı tabi mj in ismi yeter başlarda bu durum kötü etkilese satışlar iyi bi gelir bıraktı ama albümün tanıtımı iyi yapılamadı çok iyi şarkılar klipsiz kaldı senin attıgın videoda sony müzigi öldürüyor tommy mottola şeytan demesini sebebi budur

    YanıtlaSil
  3. valla okudum ettim güzel hoş.yakın zamanda bu ürünlere değinmeni istiyorum panpa.

    pepsi mc donalds burger king.çünkü 20 milyon genci çocuğu 7/24 oralarda sayılır.ciddiye alınması gereken konulardan birisidir bu da.saygılar vesselam

    YanıtlaSil
  4. Orospu çocukları adam üzerinden prim yapıyolarmış bide. yeryüzünde ne kadar illuminati ya da şeytana deccale tapan insan varsa hepsini sikiyim amk cayır cayır yansınlar cehennemde... oçları

    YanıtlaSil
  5. Birazda türk kliplerine değin panpa.Kal sağlıcakla

    YanıtlaSil
  6. http://www.youtube.com/watch?v=ji-87v5fsa8

    YanıtlaSil
  7. Panpa yazdığın yazıların tamamını okudum eline yüreğine sağlık.

    Klip ifşası olarak Dr.Dre Feat Eminem I Need A Doctor'a bir bak istersen.
    Music For Love adlı yazında 2pac ve Biggie'nin de adı geçmiş onlarla ilgili de bir yazı yazarsan güzel olur.Kolay gelsin sağlıcakla.

    YanıtlaSil
  8. hehe diyen ağzını sikiyim çok gıcığıma gidiyon orospuçocuğu hehe diyince

    YanıtlaSil
  9. panpa ben sizi gidi ibneler.uçuruldum e-posta atayım dedim beceremedim.elimde anime var eğer bu yazımı okuyorsan cidden kaileye al derim

    http://www.anitr.com/forum/hellsing-ultimate-ova-9-turkce-fansub-t1478.0.html

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Baktım linke panpam. İlgi çekici görünüyor. Fırsat bulduğum sırada bakacağım.

      Sil
  10. Paylaştığınız bilgileri sıklıkla takip ediyorum ve bu bilgiler çok hosuma gidiyor . Büro mobilyası olarak paylaşımlarınızın devamını bekleriz .

    YanıtlaSil
  11. Sitenizdeki bilgiler sade ama ilginç bilgiler . Bu paylaşımızda da bunu görüyoruz . Büro mobilyası olarak paylaşımlarınızın devamını bekleriz .

    YanıtlaSil
  12. iyi güzelde atatürkü ele vermemek için salak rolü yapmışsın

    YanıtlaSil
  13. Selam ben Fransadan. Paylastigin butun bilgileri tek tek okudum inceledim açikçasi bunlardan hiç haberim yoktu megersem ne kadar aptalmisiz.. Sana çok tesekkur etmek istiyorum bu bilgiler için devamini da beklerim. Aceba facebookta bir sayfan var mi ?

    YanıtlaSil
  14. olum seni eleştireceğim tek konu var oda neden ifşaları durdurdun senin sayende bilgileniyorduk devam ifşalara ihtiyacımız va senin bilgilendirmene

    YanıtlaSil
  15. adama bişey yaptılar bence beyler

    YanıtlaSil
  16. Bro yazılarının hepsini yeni bitirdim ve tek bişey diyeceğim sikko özentisisin.Yazıların altına bile sikko özentisi diyenler yazmışın demekki herkes durumun farkında.Sikko varken sen yoktun bir,ikinciside konuşma tarzın ettiğin küfürler her şey birebir sikkodan çalınma.Bu kadar uğrraşmışsın bari bi okadar da özentilik yapmasaymışsın.Bildiğin aynı amına goyim.

    YanıtlaSil
  17. cok korkunc ama dogru :( :(

    YanıtlaSil
  18. nerdesin oğlum öldüm mü kaldın mı bişeyler yaptılar lan buna

    YanıtlaSil
  19. beyler Atatürk siroz hastalığından dolayı gövdesindeki o bölgeyi tutuyor

    ayrıca elin göğüse konması Hz. Muhammed zamanında bile yapılıyordu(uzunbirsüre)

    YanıtlaSil
  20. http://eemjackson1968.blogspot.com/2013/07/mchael-jackson-olumu-hakknda.html al kardeşim bende bu konuda çok şey biliyorum ama yinede sağol Allah razı olsun çok güzel şeyler yazmışsın.

    YanıtlaSil
  21. ya abi iyi güzel hoş anlatıyon,tamam.ama sen arada hehe,amına koyim piçler falan diyosun ya işte o an kan beynime sıçrıyo.yani anlıyorum böyle korkunç ama gerçek şeyleri anlatırken biraz da olsa ortamı yumaşatmak için araya giriyon.sen araya girmesen mi acaba?? daha iyi olmaz mıı??

    YanıtlaSil
  22. panpa sakin ya atatürk için.... bu ne sinir patlamışsın resmen.gızdırmayın bakim pampamı allah allah :D :D

    YanıtlaSil
  23. panpa yazıların çok güzel la. bende bu konuda bayağı araştırma yaptım deliricem yakında. şuuuuu beta delta alpha tetha programlamalarıyla ilgili bilgi paylaşımı daha güzel olur sankim. ve çok feci planlarım var. yıkıcaz illuyu. onları kendi silahlarıyla vurucaz. piçler. neyse bilinçlenmeye devam hüloooooooğ. görüşürüz

    YanıtlaSil