9 Haziran 2012 Cumartesi

Madonna

Madonna'nın, Marmara Denizi'ni yapay göl diye tabir etmesini tartışmak yerine sizlere birkaç şey sunacağım canlarım. Ama yinede bu konuya değinmek istiyorum. Amına koyim böylesine bir cahilliği, hani 19:00 haberlerinde yoldan çevirip birilerine soru yöneltirler ya " Kıbrıs nerede ? " sorusuna " Rusya'nın komşusu olması lazım " gibisinden sikindirik bir cevaba verilen tepki kadar küçük olmaması lazım. Çünkü böylesine cevabı veren kişi, dünyanın en çok hayran kitlesine sahip sayılı kişilerinden biri. Biz Amerika'ya gidipte Niagara Şelalesi'ne " dere mi burası hani kurbağalar ? " diye tepki versek cahilin daniskası oluruz herhalde. Bana göre Madonna'nın bu cahilliği küçümsenecek boyutta değil. " Ülkeniz sikimde değil ben parama bakarım yeaa " kafasında olduğu gayet ortada.

Aslında konu sadece para değil. Tv kanallarında birçok haberde " Müslüman ülkede Hristiyanlık Propagandası yaptı " tepkisinin verilmesi komik. Bu tanımdaki tek doğru olan kısım bir propagandanın yapılmasıdır. Ama bu haliyle bir kesimin, Madonna'nın ününü kullanıp, tüm dünyaya verebileceği bir mesaj halini alıyor. Ne saçmalıyor yine bu amına koyim diyen panpalarıma özel capslerim var az sabırlı olsunlar.

Madonna'nın önceki performanslarından ve bir klibinden sizlere birkaç ifşada bulunacağım canlarım. Onların takibinde ise şuan düzenlemekte olduğu turnelerinden birkaç ifşa yapacağım.

" Dünya Barışı " çatısı altında bizlere neler yediriyorlar bir bilseniz amına koyim. Bizzat kendim bir tshirt ( tshirt ne amına koyim bildiğin tişört işte hehe ) gördüm ve capsini aradım belki netten bulurum da sizlere gösteririm diye. Malesef bulamadım. Tişörtün üzerinde şu meşhur piramit ve göz vardı ve altında kocaman World Peace ( Dünya Barışı ) yazıyor. Dünya Barışı'ndan kasıtları ne olabilir acaba ? Dünya üzerinde tek bir devlet olması akla gelen ilk teori. Ama ne yazık ki sadece teori olarak kalmayacak gibi. Her neyse ifşamıza giriş yapalım artık. Durduk yere neden Dünya Barışı hakkında çene çaldığımı konunun gidişatında anlayacaksınız canlarım.

Madonna, Amerikan Futbolu finalinde yani Super Bowl'un devre arasında bir gösteri yaptı. Gösterisi, olağan şekilde karşılanacak türden değil. Çünkü kendisinin, örgüt içindeki yerini tam anlamıyla belirten kostümler ve sahne şovları içeriyor bu gösteri.  " Örgüt içindeki yeri " 'nden kastım,  kendisi diğer başlıklarımı süsleyen sözde sanatçılar gibi ( Rihanna, Lady Gaga vb. ) basit bir sex kölesi olmayışı. Kendisi bundan daha üst düzeydedir. Belki de önceki zamanlarda bahsı geçen kişiler gibi sex kölesiydi. Ama artık görünüşe göre öyle değil.


Madonna bu kostüm ile karşımıza çıkıyor. Kostümü, Babil tanrıçası İştar'ı andırmaktadır. Tanrıça İştar, Venüs gezegenini temsil eder. Bereket, aşk, savaş ve seks tanrıçasıdır. 


İştar'ın temsili resmi buyrun. Madonna'nın tahtının arkası İştar'ın kanatlarını temsil ediyor. Tacına bakacak olursak o da farksız.  Bereket, aşk, savaş ve seks tanrıçasını taklit etmesi bir tesadüf değil aksine kasıtlı yapılmıştır.


Birçok Romalı asker ve kadın ile karşılanıyor.



Sfenkslere dikkat etmenizi istiyorum. 


Üstteki caps ile birbirlerine oldukça benziyorlar değil mi? Bu bir tarot kartıdır. Kazanılabilir bir savaşı temsil eder. Sembolik bir şey haliyle.


Gösterinin bitişinde ise büyük bir " Kanatlı Güneş Diski "  beliriyor sahnede. İnançlarına göre Horus, karanlıkla savaşan güneş gücüdür. Kanatlı güneş diski, Ra’nın  güneş gücünün ve hayatın yenilenmesinin sembolüdür. 

Kanatlı güneş sembolü Masonlar, Gül Haçlılar gibi gruplar tarafından günümüzde de kullanılıyor.


Mason locasında bulunan kanatlı güneş sembolü.


İlk gösterisinin ifşası bu kadar. Şimdi Give Me All Your Luvin şarkısına değinmek istiyorum. Bu şarkıdan pek bahsetmeyeceğim sadece birkaç şey söylemem gerekiyor. Yine Madonna'nın bu örgütteki yerini apaçık belli eden bir klip.

Super Bowl'da bu şarkının performansını da gerçekleştirdiler.


Madonna'nın yanında Nicki Minaj ve Mia bulunuyor. Kendileri henüz yeni bu sektörde. Ama Nicki Minaj , çok ağır zihin kontrollere uğramış durumda. Kendisi bariz sex kölesidir. Birçok klibinde dikkatinizi çekmiştir ( özellikle Stupid Hoe ) leopar desenli giysiler giymektedir. Bu başlığımda sizlere Beta Programlamadan bahsetmiştim. Bu programlama ile tam anlamıyla bir sex kölesi oluşturulabilir. Üşenen panpalarıma yaptığım açıklamayı aynen göstereyim.

Beta : Cinsel programlamadır ( seks köleliği ) . Ahlaki inançları ortadan kaldırır ve engellenmeden yoksun ilkel iç güdüler ile hareket edilmesi sağlanır. Kedi baskılı giysiler  bunun en önemli göstergelerindendir. 

 Madonna,  şarkıda tam teşekküllü bir sanatçı olarak bizlere takdim ediliyor. Yanındaki Nicki Minaj ve Mia ise onun kölesi, tezahüratçılarıdır.

Son performansına geçelim.


Performansı başladığı sırada bir göz beliriyor. Performansın İlluminati etkisinde olduğunu ima ediyor.


Performansı " World Peace " sloganı ile son buluyor. World Peace sloganı Yeni Dünya Düzeni'nin farklı bir ambalajıdır. Yeni Dünya Düzeni'ni, Dünya Barışı adı altında bizlere kakalıyorlar. 

Madonna'nın son günlerde yaptığı turneye geçelim.

Bu tur, MDNA Tour olarak biliniyor. Bu aklınızın bir köşesinde dursun birazdan işimize yarayacak.

İsrail'de yapılan konserden görüntüler sunuyorum sizlere canlarım.


Konser esnasında bir görüntü. Sizlere Beta programlama & sex köleliği hakkında ne demiştim hatırlıyor musunuz ? Hatırlamayan panpalarıma tekrardan hatırlatayım.

Beta : Cinsel programlamadır ( seks köleliği ) . Ahlaki inançları ortadan kaldırır ve engellenmeden yoksun ilkel iç güdüler ile hareket edilmesi sağlanır. Kedi baskılı giysiler  bunun en önemli göstergelerindendir. 

Madonna'nın böylesine bir kostüm giyip, leopar desenli sütyen takması capste dikkatinizi ilk çeken şey olmuştur eminim hehe. Leopar desenli sütyen, sexy görünmek için mi seçilmiş ? Pek sanmıyorum.

Madonna, konser sırasında Dünya Barışı hakkında zırvalıyor. Performans sırasında elinde AK-47 bulunuyor. Nasıl bir çelişkidir bu amına koyim.


Dünya Barışı ? Ben almayım sağolun. Dikkatiniz çekmiştir herhalde soldaki sürtükte leopar desenli peçe, sağdaki sürtükte ise Madonna'da olduğu gibi leopar desenli sütyen bulunuyor. Bana soracak olursanız ima etmeye çalıştıkları şey, yanındaki kadınların programlanmış olmasıdır. Ellerindeki silahlar da bunu temsil ediyor. Beta programlama dışında 3 programlama şekli mevcut. Yine Bu başlığımda bundan sizlere bahsetmiştim.

Delta Katil programlama olarak bilinir. Özel operasyonlar için ajanlar veya elit askerlerin yetiştirilmesi için kullanılır. Adrenalin ve kontrollü saldırganlık belirgin özelliğidir. Denekler korku yoksunudur. Kendini yok etme ve intihar talimatlarını sorunsuz yerine getirmektedirler.

Ellerindeki silahlar belki de Delta programlamayı temsil ediyordur ne dersiniz ?


Sizlere bu turun adının " MDNA Tour " olduğundan bahsetmiştim. Kasıtlı şekilde oluşturulmuş bir benzerlik midir bilemem ama MDMA Ekstazi anlamını taşımaktadır yani bir çeşit uyuşturucu. Tesadüften öte bence. 

Performans sırasında rahip kostümlü şahısların , erkek striptizciye dönüşmesi de söylendiği gibi " Hristiyanlık Propagandası " nın bir ürünü mü? Sanmıyorum.


Madonna'nın tekrar bu şekilde gösteriler ile göz önüne getirilmesi para için yapılmasından çok, belli bir amaca hizmet etmekten başka bir şey değildir. " Dünya Barışı " kulağa hoş gelen ambalaj. Ama bu ambalajın içinde bulunan Yeni Dünya Düzeni'dir. 

Kısa ve öz bir ifşa oldu. 

Sağlıcakla kalın canlarım.


Özet: Yok ablacım yapay göl değil bak vallaha.

9 yorum:

  1. bu konsere gidenin beynini sikeyim

    YanıtlaSil
  2. panpa gaga sex kölesi değil sikerün.illumunatili klibinde ve diğerlerinde nasıl özgürüm desin amk kim diyor.neyse güzel bir ifşa olmuş devam panpa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. şöyle bir cevap vereyim sana panpa.

      http://sponkk.blogspot.com/2012/05/lady-gaga-bad-romance.html

      Sil
    2. panpa ben yukardakı linke girip de bu ladygaga bad romance bloğunu okumak istiyorum,okuyamadım.sorun yaşıyorum.yardımcı olur musun?

      Sil
  3. Madonna Girl Gona Wild klibinin ifşasınıda istiyorum. Adonisi olan erkeklerde külotlu çorap ve topuklu ayakkabı normal mi amk ? Zaten karı gibi kırıtp duruyolar tavırları falan makyajları bile var eşcinselliği inceden değil gözümüze sokarak veriyolar ilgilernirsen

    YanıtlaSil
  4. evt ya girl gone wild ın da ifşasını istioz panpaaa...klip o kadar çok lady gaga nın alejandro klibine benziyoki şaştım vallaha panpa ya...

    YanıtlaSil
  5. Madonna, Rihanna ve diğer orospulardan daha yüksek bir illuminati üyesidir illuminati deccali temsil eder yeni dünya düzeni de deccalin kontrolu altına girmektir bu kıdemli orospu madonnanın yaptığıda bu işte ya barış yada öldürürüz gibisinden.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok çok doğru.Yedi dünya düzenin Arapçası yeni din dışı düzen demektir.Bana görede yeni orospu piç düzeni demektir.

      Sil
  6. Marilyn Manson klipleri de tam bu konu açısından kütüphane niteliğindedir. Değinilmeli panpaaa :)

    YanıtlaSil