23 Nisan 2012 Pazartesi

Kanye West - Way Too Cold

Kanye West kendini ifşa etmiş biridir. Anlayacağınız gizli saklısı olmayıp "ruhumu şeytana sattım" zırvasını duyuranlardan biri. Kliplerinde bolca bunu göstermekte o yüzden kliplerini ifşa etmekte zorluk çekilmiyor.

Klipte sürekli Trump Tower adlı gökdelenin göz önünde olması dikkatimi çekti. biraz araştırayım dedim ve gördüklerim az da olsa beni şaşırttı. Kısa bir süre önce İstanbul'da Trump Towers adında avm açıldı. açılışı Recep Tayyip Erdoğan bizzat kendi yaptı. Herneyse bu kadar ayrıntıya girmemin ve şüphelerimin olmasının nedeni böylesine bir klipte sürekli göz önünde bulunan bir şirketin, Türkiye ayağının açılışını bizzat başbakanın yapması. 

New York'ta bulunan Trump Tower'dan bir görüntü.


Klipte sıkça görülen Trump Tower'ın önünde çekilen sahneler.


Buyrun bu da bahsettiğim açılış.




Bu konulara pek girmek istemiyorum sonuçta bizi ilgilendiren taraf klibin kendisi.Herneyse klibe geçelim işimize devam edelim biz piçler.


Bak bak siktiğimin veledi neler yapıyor.


Tekrar tekrar piramit yani üçgen mi yapıyor bu  ? Yok canım ilkokulda henüz yeni daire , üçgen , kare , dikdörtgen çizmeyi öğrenmiş onları pekiştiriyor. Sikerim polyannasını bu yaşta böyleyse bu velet neyse.


Farkettiğiniz gibi arkada bir damalı zemin var. Damalı zeminin anlamını açıklamıştım sizlere. Diceksiniz şimdi ne alaka amına koduğum olamaz mı tesadüf o mekanın önünden geçiyorlar onların suçu ne mekanda böyle işlemeler varsa. Tesadüf mü ? Ne, ne tesadüf mü dedin sen ? Senin zihniyetini evire çevire sikerim ben. Tesadüf diye birşey mi olur böylesine kliplerde ? Bunlar kasıtlı yapılan şeyler. Koskoca New York'ta yer yok sen gel damalı zeminin olduğu bir mekanın önünde klip çek? Çok mantıklı siz haklısınız pardon.


Klibin kapanışı olarak sevgili veledimiz yine harketini damalı zeminin önünde yapıyor ve mutlu son.

Şimdi kimsede çıkıp demiyor mu aga bu nedir ? Küçük çocuğun yaptığı şeylere bakarmısın sen. Toplumlar bu kadar duyarsızki kimse çıkıp bu yaştaki çocuğun yaptığı şeylere bak bu kadarıda pes demiyor mu ? 

Klip Buyrun

Neyse piçler ifşalara devam. "Durmak yok yola devam" hehe.

5 yorum:

  1. ömer çelakıl was here.

    YanıtlaSil
  2. http://www.youtube.com/watch?v=yVA-xTBeHyM

    Rihannayla beraber şarkısı falan bak istersen .

    YanıtlaSil
  3. Michael Sikkofield özentisi ergen..

    YanıtlaSil
  4. hayran kaldım sitenize ya bakmayın siz bu ergenlere gerçekten bu konuları araştırdığım halde benim bile bilmediğin çokca şeye rastladım. bu arada küfürleriniz de ayrı güzel en okunmayacak makaleyi okutursunuz adama siz :) başarılarının devamını dilerim cancaaazım :)

    YanıtlaSil
  5. BEnle iletişime geçebilirmisin

    YanıtlaSil