24 Nisan 2012 Salı

Lady Gaga - Alejandro


Öncelikle şunu belirteyim Lady Gaga eşcinselliğin bir numaralı savunucusudur. Kliplerinin birçoğunda eşcinselliğe yer vermekte ama bu klipte diğerlerinden daha fazla bu konuyu işlemiş. İfşaların birçoğu bu yönde olucak haliyle. Klipteki diğer işlenen konular hristiyanlığı aşağılama ve kaos ortamıdır.  Bu arada başlığı okuyan hristiyan panpalarım varsa bana darılmasınlar sonuçta klipteki görüntüyü ifşa ediyorum. Her inanca saygım sonsuz. Öküze bile tapsanız saygı duyarım piçler.  Klipte bulunan subliminal mesajlar kaos ortamı & şiddet ve eşcinsellik üzerinedir. Subliminal mesajlarıda herzamanki gibi belirticem sizlere.

İfşaya başlamadan önce şu bilgiyi vermek istiyorum. Satanist ayinlerinde ritüeller tersten gerçekleştirilir. Örneğin bu klipte ters haçın kullanılması gibi. Neyse lafı dolandırmadan ifşaya başlıyorum. Bol caps olucak her zamanki gibi. Ama bu klibi incelerken bazı yerlerden iğrendim piçler ne demek istediğimi klibin akışı sırasında anlayacaksınız. Başlıyoruz.


Böyle başlayan klipten hayır beklenmez tabi. Tam teçhizatlı ılık görüntüsü ile klibe başlıyoruz.


Bu ne amına koyim Wining Eleven kapak resmi gibi hehe. Şaka bi yana dikkat etmişsinizdir birinin elinde siyonist yıldızı var. Bu yıldızın anlamını "Masonik Semboller" adlı başlığımda belirtmiştim.


Sadece birkaç saliselik bir görüntü giriyor. Yüzü belli bile olmayan bir silüet belirip yok oluyor hemen.


Üniformalı abimizin yüzüne nur düşmüş.


Herzamanki gibi tek göz.


Gaga'nın yüzünden milimetresi milimetresine kadar yüz hatları uyuşmuş şekilde sik kafalı japon askerine geçiyor görüntü.


Arkadaki görüntüye dikkatinizi çekmek istiyorum. Sizlere yaptığım açıklamada "kaos" ile ilgili subliminal mesajların olduğunu söylemiştim. Klibi seyredenler önde dansçıları seyrederken arka fondaki olan bitenin farkına varmaması sonucu bu da bir şekilde bilinçaltına işlenmekte.


Kasıtlı olarak bir gözünü kapatıp diğer gözünü açıyor.


Diğer gözü açık bu capste.


Bu görüntüden farkında olmadıysanız tüm çiftlerdeki bireyler erkek. Eşcinsellik içerikli bir görüntü.


Bir posta yetmemiş anlaşılan bu da ikinci posta hehe.


Gaga klibin buralarında ağır hristiyan olarak takılıyor.


Cinsel içerikli sahneler başlıyor. 


Hiçbir ayrıntıdan kaçınmayıp Harun abiye topuklu ayakkabı bile giydirmişler.


Bayan figürleriyle erkekler dans ediyor. 


Bayan figürleriyle erkeklerin dans etmesi devam ediyor. Arkada da kocaman bir haç beliriyor.


Dansa son sürat devam.


Burada iyice abartmışlar. Bu klibin bir diğer amacıda meyili olan erkeklerin ılıklığını dışarı vurdurmak mı amına koyim hehe.


Harun abi ve saz arkadaşları fena kırıtıyor piçler Asena halt etmiş hehe.


Gaga adama dayıyor.


Bu terslikte bir iş var ? Yada onun gibi birşey.


Gaga yine adama dayıyor. Arkadaki piçte hani bana hani bana diyor hehe.


Dikkatli bakıldığında Gaga'nın yüzünde maske olduğu anlaşılıyor. Ve sadece bu sahnede maske mevcut. Maske, illuminati ayinlerinin vazgeçilmez ürünüdür. Ayinlerde maskesiz kimse o ortama giremez. 


Bakın o maske çıktıktan sonra neler oluyor. Gaga'nın vajişinin üzerinde ters haç bulunuyor. Sizlere yaptığım açıklamayı hatırlıyormusunuz ? Satanist ayinlerinde ritüeller tersten gerçekleşir


3'ün 1'i buna deniyor heralde hehe. Tek göz, Ters haçlarla süslenmiş kostüm, arkada kaos ile ilgili olan subliminal mesajımız.


Ağır hristiyan takılan Gaga ablamız burada " yerim sizin haçınızı" dercesine bir harekette bulunuyor.


Yine tek göz moduna giriyor Gaga ablamız.


3 defa hızlı bir şekilde bu görüntü geliyor karşımıza gözümüze sokarcasına.


Evet piçler klibimizin en önemli tespiti. Sadece birkaç saliselik bölümde altta bu sayılar karşımıza çıkıyor. Anlamı hakkında hiçbir fikrim yok. Bir şifre, bir tarih ve bunlar gibi bir şeyi ifade ediyor. Arkada da kocaman bir haç mevcut.


Bu görüntüler biraz hızlı geçiyor ama normal hızda izlediğimizde görebileceğimiz şekilde. Yine yiyişiyor bunlar.


Mazoşist takılıyorlar. Buralarda hızlı geçiyor.


Haçı yuttuğu sahneyi remember yapıyor. Buruna bak amına koyim o bile üçgen hehe.


Harun abi ruh ikizini bulmuş piçler hehe.


Bu görüntüler sürekli geçiyor ve biraz hızlı şekilde. Kaos ve şiddetten kastım bu. Yağmalamalar ve birbirine saldıran insanlar var. Sadece bu kadar değil tabiki asıl subliminal mesajlar parmaktaan sonra sizlerle hehe.


Ilıklar işi abarttı piçler. Saliselik bir görüntü yani cinsel içerikli bir subliminal mesaj bu.


Evet piçler. Bu da en önemli tespitlerden biri. Saliselik bir görüntü. Kaos ve şiddet ile ilgili olan subliminal mesajımız bu. Tekrar karşımıza çıkıcak bu görüntü bir kaç farklılık barındırarak.


Gözünü üçgen içine alıyor ve üzerinde ters haçlarla süslenmiş kostüm var. Arka fonda yine bahsettiğim gibi subliminal mesaj mevcut. Apaçık görünüyor işte ateş filan amına koyim ne subliminal mesajı? Diyen aynştayn panpalarım. Klipte o kısımlar hafif mozaikli veriliyor ve arkaplan pek dikkat çekmiyor izleyenler Gaga'ya odaklanıyor. Bu şekilde bilinçaltımız sikişe uğruyor.


En önemli tespitlerden ve en anlamlı olanlardan biride bu piçler. Arkada siyonist yıldızı var. Önde duran kişiyi incelerseniz tek gözü açık kalacak şekilde sarmalanmış. Deccali anımsatıyor değil mi?


3 caps geriye dönün. Aynı görüntü yine saliselik olarak karşımıza çıkıyor. Ama bu görüntüdeki fark iyice bakıldığında anlaşılıyor. 2 insan silüeti beliriyor yangının içinde. 


Klibin başında beliren tam teçhizatlı Harun abimiz yine karşımıza çıkıyor.


Gaga'ya biraz kalabalık halde fatmagül yapıyorlar.


Fatmagül vol2


Fatmagül vol3


Fatmagül vol4


Tecavüzün kaçınılmaz olduğunu anlayan Gaga zevk alma moduna geçiyor. Klibin sonunda yorumumu yapıcam şuan ağzımı açmıyorum.


Klibin son sahnelerinde hipnoz olmuş bir şekilde yukarıya bakıyor.


Klip bu sahneyle son buluyor. Yine bir uzaylı silüeti değil mi bu amına koyim ?

Klip Buyrun

Evet piçler böylesine bir klip gördünüz mü ? Ben şahsen görmedim. Öncelikle şundan bahsedeyim. Hristiyan kesimi aşağılıyor. Ama buna kimsenin sesi çıkmıyor. Farkında olmadıklarından mı sesleri çıkmıyor yoksa farkında olupta seslerini mi çıkartamıyorlar ? Şuana kadar hiçbir klipte bu kadar ağır eşcinselliğe rastlamadım. Ve bununla ilgili subliminal mesaja bile rastladım. Şiddeti, kaosu insanların bilinçaltına işliyorlar. Sizce bu klip kaç kez izlendi ? 164 milyon kez izlendi. İnsanları nasıl yönlendirdiklerinin şimdi daha iyi farkına vardınız değil mi piçler?

Sağlıcakla kalın.




Özet: Harun abiyi ifşa ettim.









11 yorum:

  1. cccsenbenimkinigorseydinccc
    was here


    en büyük destekçinim panpaa,devam et

    YanıtlaSil
  2. oha lan bu kadarını bende görmedim bu ne amına koyum valla beynim sarsıldı lan

    YanıtlaSil
  3. lady gaga fan is here :) güzel tespitler. güldüm

    YanıtlaSil
  4. 01:06:07:14- sayılara googlede arama yaptım ve Steven Spielberg ile alakalı bi sitede anlayamadığım şekilde gördüm ve onuda araştırınca gişe hasılatları kıran bi adammış zaten adını daha öncede duymuştum filmlerine bakarken ilginç bi filme rastladım film adı:Empire of the sun bu filmin konusuda zengin britanya ailesi ile şangay arasındaki savaşla esir düşmüş bi çocuk sanırım amadikkat çeken deccalın kullandığı aile ve dünyaya hükmetmiş bir diğer ülke britanyadır daccel bir süre orda hüküm sürmüştür.

    YanıtlaSil
  5. sayıları bende araştırdım ve arkadaşın bulduğu filmi buldum üstelik 1801-1900 yılları arasında ayın şekillerinin bulunduğu bir takvim buldum
    1814 yılının 01/06 07:14 tarihinde ay dolunaymış böyle bir bilgiye ulaştım ama gerisini getiremedim

    YanıtlaSil
  6. ccc pej ve gerisii ccc güzel panpa olmuş bu.

    YanıtlaSil
  7. Kanım dondu şerefsizim panpa süpersin

    YanıtlaSil
  8. lady gaganın kliplerini izlemem mk,altıma şıçtım yemin ediyorum.Zaten Gaga demişki ''Bütün dünya eşcinsel olsa ne güzel olurdu.''

    Gaga'nın gerçek adı Stephine Germanotta'dır.Disney'deki çocuk yıldızlardan birtanesiydi küçükken.

    özet: lady gaga büyüyünce oruspu oldu beyler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. lady gaga disney yıldızı muıydı? bak ben lady gaga fanıyım bu ulliminati bokuna inanıyorum. gaga disney yıldızı değildi, garsondu. hiç bi geçmişi yok televizyonda şarkıcılık haricinde. LADY GAGA DAN BAHSEDİYORUZ.

      Sil
  9. Slovakça yazılmış bir sitede "01:06:07:14+" tabirini şu şekilde ifade etmiş. Bana mantıklı geldiği için yazıyorum. Bu yazıdaki 01 kısmına başlangıcı temsilen; Tekvin demiş.[Bilgi-1= Tekvin (Yaratılış), Tanah ve Eski Ahit'in ilk beş kitabını oluşturan Tevrat'ın birinci kitabı. Toplam 50 baptan oluşur.
    Bilgi-2= Tanah, Tevrat ve Zebur'u da kapsayan, Musevilik dininin kutsal kitabı. Hıristiyanlarca da kutsal kabul edilir, bununla birlikte Hristiyanlar Tanah'ı Eski Ahit olarak anar ve farklı şekillerde yorumlarlar. Eski Ahit, Hristiyanlığın kutsal kitabı Kitabı Mukaddes'in ilk kısmını meydana getirir. İslamiyet'te Tanah'ın sadece Tevrat ve Zebur bölümleri kutsal kabul edilir, ancak bunların Tanrı tarafından -sırası ile- Musa ve Davud peygamberlere indirildiğine ve insanlar tarafından tahrif(değiştirmek) edildiğine inanılır.]Sitedeki açıklamasının devamı şu:
    01 rakamlarının Tekvin olduğunu kabul edersek; ikinci kısım (06) 6.BAP olur. Buradaki 06:07:14+ o siteye göre; 6.BAP 7. ayetten 14.ayet (Genesis 6:7-14) olarak bakılabilir. Sondaki +'da 14 ile gösterilen sınırın artacağını gösterebilir olarak açıklanmış. Bahsedilen ayetler:
    "Yarattığım insanları, hayvanları, sürüngenleri, kuşları yeryüzünden silip atacağım" dedi, "Çünkü onları yarattığıma pişman oldum."
    Ama Nuh RAB'bin gözünde lütuf buldu.
    Nuh'un öyküsü şöyledir: Nuh doğru bir insandı. Çağdaşları arasında kusursuz biriydi. Tanrı yolunda yürüdü.
    Üç oğlu vardı: Sam, Ham, Yafet.
    Tanrı'nın gözünde yeryüzü bozulmuş, zorbalıkla dolmuştu.
    Tanrı yeryüzüne baktı ve her şeyin ne denli bozulduğunu gördü. Çünkü insanlar yoldan çıkmıştı.
    Tanrı Nuh'a, "İnsanlığa son vereceğim" dedi, "Çünkü onlar yüzünden yeryüzü zorbalıkla doldu. Onlarla birlikte yeryüzünü de yok edeceğim.
    Kendine gofer ağacından bir gemi yap. İçini dışını ziftle, içeriye kamaralar yap.

    Sanki 2012 filmine atıfta bulunmuş gibi... Bu arada Yafet Oğuz Türklerinin atası olarak kabul edilir.
    Ve gemiden çıkan NUH'un oğulları SAM, HAM ve YAFET idiler. Ve bütün yeryüzüne yayılanlar bunlardan oldu...
    3. oğul YAFES(YAFET) ise, bizim, bütün TÜRK boylarının atasıdır. Görüldüğü gibi, hadislerden ve KUR'AN'dan çok önce TEVRAT'ta da, en büyük iltifata mazhar olmuş millet TÜRKLER'dir. Hz. NUH'un, en sevgili oğlu YAFES için ettiği dua, çok derin mânâlıdır ve olduğu gibi gerçekleşmiştir.. Umarım yanlış yönlendirmede bulunmamışımdır. Faydasını görmenizi dilerim...

    Kaynakçalar:
    http://beo.sk/recenzie/1132-lady-gaga-alejandro-luciferiansky-obrad-noveho-svetoveho-poriadku
    http://tr.wikipedia.org/wiki/Tekvin
    http://tr.wikipedia.org/wiki/Tanah
    http://www.angelfire.com/tn3/tahir/trk73.html
    http://tr.wikisource.org/wiki/Eski_Ahit/Tekvin/BAP_6

    YanıtlaSil
  10. Dunyada insanlar açlıktan oluyor bu orgut boyle dunyaca unlu sanatcılara ahlaksızlıkları topluma yaysınlar dıye mılyonlarca dolar oduyor dunyadakı ınsanların %1 i parayı elınde tutuyor (sozde yahudiler) diger %99 izliyor bunların arasında elbette zengin diyebilecegimiz insanlar var ama asla belirttigim % 1 lik kısımla baş edemez.Ama en cok uzuldugum nokta dunyadakı adaletsızlık kımılerı aclık sınırında yasarken kımılerı banka hesaplarına daha cok 0 eklemenın pesınde adaletının yok dunya !

    YanıtlaSil