22 Nisan 2012 Pazar

Önsöz


Öncelikle üslubumdan bahsedeyim. Uzun bir süredir İnciSözlük'te yazarım ve bu benim içime işlemiş durumda. İncici panpalarımın yazılarımı okurken yabancılık çekmeyeceğine garanti ediyorum. Bu garantimin içinde yazılarımı okurken sıkılmayacağınzda mevcut.

İnsanın boş boş oturup göt büyütmesi kadar sıkıcı birşey yokmuş. Kim istemezki şiir yazıp veya resim çizip bunları birileriyle paylaşmak. Ama ne yazıkki yeteneksiz biriyim o yüzden sizlere bunlar yerine daha yararlı şeyler sunmak istiyorum piçler. Birçok blog takip ediyorum kendimce birşeyler yapasım geldi alıntı yapmadan, bağımsız bir şekilde. Konuların alıntı olmadığını içerikleri incelediğinizde de anlayacaksınız sayın piçler.

Aslında göz önünde olan şeyler ama ayrıntı Türk insanını sıkıyor bu yüzden gözden kaçmasa bile ayrıntılı halde kimse birşeyi incelemeyi sevmiyor. Genelleme yapmamın sebebi bundan kısa bir süre önce, kendiminde  ayrıntıya girmekten nefret edip birşeylere kafa yormaktan kaçmam ve hakkında fikrim olmayan şeylere kendimce anlam yüklemekten kaçınmamdır. Herneyse bunlar sıkıcı zırvalar ama en azından hazırlayacağım konular için biraz özet geçmekte fayda var. İlluminati adındaki örgütün varlığından  hepimizin ufakta olsa bilgisi var. Ben bu örgüt ile ilgili bir ayrıntıya girmicem sadece bu örgütün içinde bulunan şarkıcıların kliplerinde ve bazı şarkı sözlerinde birtakım ifşalarda bulunucam. Kliplerinin içerikleri tamamen bu örgüte hizmet etmekte. Hizmet derken ne diyor bu mal gibisinden kafanızda soru işareti oluşması normal. Hizmetten kastım, subliminal mesajlar ,masonik semboller; siyonist yıldızı, üçgen, piramit, göz vb.  bunları birbir sizlere sunucam. Blogun takipçi sayısının durumuna göre sınırlarımız sadece klip içinde kalmayıp, filmler hatta oyunlarda bile ifşalarda bulunabilirim.

Öncelikle bu sanatçıların keşfini yapan Mtv ve Walt Disney'den başlamak istiyorum. İlk konum Mtv ve Walt Disney üzerine olucak. Arkanıza yaslanın piçler konuların hepsi oldukça sürükleyici olucak bol capsli. Kimse kuru kuru yazı okumak istemez bu yüzden yazıların hepsini bol caps ve youtube'tan klibin orjinal linkiyle süsleyip huzurunuza sunucam. Sıkılırsanız kaynanamıda sizlere sunucam piçler başlıyorum.

Özet: Önsözün özeti mi olurmuş yarram.

3 yorum:

  1. Hadi bakalım her başlığını okuyorum baştan sona. Hepsine yorum atmayacağım ama zaten okumak yoruyor.

    YanıtlaSil
  2. Micheal üstaddan sonra ; okuduğum ikinci güzel blog bu uslubu yakın olsada; burdan başladık bakalım (:

    YanıtlaSil
  3. Tarih 21 aralık cuma 2018 2019a az kaldı ve ben tüm yazıları okudum. Paranoyak oldum saolun...

    YanıtlaSil